Push it harder!

Tjenatjena.
Igår hann jag inte skriva. Värsta stress. Direkt efter skolan, shopping, sen hem, packa, springa till bussen, sen talang som gick över tiden en timme (alltså slutade den 23.00) hem till dani, tugga i mig världens största äpple (seriöst :o) fixade mig, somnade, upp igen klockan 6, frukost,fixade sig bussen till hornstull, t.bana till telefonplan, buss till skolan *FRAMME*

Ungefär gårdagen/dagen i ord. Stressigt om inte annat. Har vart DÖD i skolan idag.. bösh. Har precis packat klart till loosresan. Me & my bruthers ska ta ledigt imorn, och så åker vi på morgonen upp till loos - gud så skönt! Jag måste komma ner i varv alltså, shiet. Ska bli så underbart skönt alltså! Tog såklart massa bilder från talang igår - som btw var otroligt kul! Allt från sött till surt där alltså..
jani.. taggad inför morgondagen är jag såklart, och det blir nog inte så mycket uppdatering därifrån är jag rädd för, jag är ledsen.. :/ men när jag e på bibblan så ska jag föröska skriva ett kort livstecken iaf!
Aja, nu ska jag packa ner i väskan också 'suck'

Pusshej från mej


jag & beccas samtal asow, ;) hon är min man, pojkvän, gud, mor (xd), kk, och jaaa allt sånt;)pusspådejhoney.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0