Saft is the shit

Tjena, sitter just nu här i köket i nattlinne och dricker saft, så överlägset gott! Vaknade vid 20 över 10, och läste ett tag i twilight innan jag gick ner och fick ett chockbesked att min kära bror fått magsjuka -.- USCH. Jaja, då fick jag damp, eftersom vi skulle kommit till bosse,lotta,tyra,moa på middag men att de nu blev inställt pga lucas. Så då gick jag upp och dampade lite inne på mitt rum, och sen gick ner och åt lite frukost! Och nu har jag varit här nere sen dess, och nu sitter jag och knaprar på ett äpple också, de najs. Jaja, dagen vet jag inte vad som händer, jag har vart med kompisar hela veckan, så jag funderar på att bara vara hemma idag, kanske åka iväg och fika med papsen elr nåt, vi får se.
Men imorgon blir det kul! Då ska jag, alice och våra mödrar iväg till stan, och shoppa lite först på dan, och sen ska vi käka på koh phan gang (stavning?) på kvällen. Gud så mysigt!
Sen blir det ju mello på kvällen, såklart! Andrachansen..!
Nu ska jag checka alices&lisas blogg!
Kramsen /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0