Schlagerchocken!


Japp. Melodifestivalen 2010 kammade våran 18åriga Anna Bergendahl hem!
Jag tycker att det var rättvist att hon fick ta hem det här, men jag tyckte ändå att Salem skulle vinna, med sin snabba men ändå inte för snabba och lugna men ändå inte för lugna låt, skulle stå som segrare tillslut.. menmen.. Anna gjorde ett bra jobb, och hon är absolut värd vinsten ändå! Härligt!

Nu har bella&erik precis gått och jag har städat upp allt. Ut ur diskmaskin, In ur diskmaskin, torkat borden, tömt alla skålar, puffat till sofforna, tagit bort stoppet i diskhon (-.-) och gjort så att det ser lite fint ut här hemma ;D duktig jag e va? Päronen kommer nog hem snart ändå, kanske 12 elr nåt.. Då ligger jag säkert redan och sover, tänkte snart fixa mig iaf och lägga mig och läsa lite twilight innan jag somnar. Sen blir det sovmorgon imorn! Sköönt. Sen vid halv 12 så ska jag möta upp laget vid station så ska vi på utbildning i solna igen.. inte det roligaste men..
Vi höres! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0