Sjuk!


sjukling :(
Hej på er mina små sötnosar. Jag är så ledsen att jag inte kunnat uppdatera igår. Men jag har varit sängliggandes sen jag kom hem från skolan igår vid kvart över 3. Jag började känna mig illamående på matten, så då gick jag ut och tog lite luft, sen så var det bara en lektion kvar efter matten, musik, och då kändes det bättre, men sen när jag kom hem började jag känna illamåendet igen, och då gick jag och la mig och sov i 2 timmar. Sen försökte jag få i mig mat, men jag kunde inte äta. Sen gick jag upp och la mig i sängen och sov först i en timme, vaknade, sov i en timme till och sen sov jag till 2 på natten, somnade om och vaknade sen vid 6. Idag på dan har jag bara sovit i 1 och en halv timme ca, så det går framåt! Och jag har ätit 2 rostmackor också, så jag kommer gå till skolan imorgon! Jaja, hugo har också vart hemma idag pga illamående igår och ont i magen, så vi har bara chillat i soffan, tittat på sharkboy & lavagirl (med tay i huvudrollen, yey) Så nu tog jag mig lite tid att sätta mig och blogga lite.. :) Vi hörs kanske senare..
Kramsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0