Sunshine -

"Vill du vara min äängeeel, vara min ängel..... ängel i sjunde himlen......"

Hey! Som ni ser så står ted gärdestad på för full volym här hemma, diggar han aså, texterna e så grymma!
Samtidigt försöker jag få in lite engelska verb i huvudet, går.. väl lyckat ;).. antar jag.. hhehe..Sen behöver jag kika lite på svenskan också, fan aså jag skojade igår med lite läxor aså -.-. Fick veta att vi hade so läxförhör på torsdag också - PRECIS vad jag behövde höra...
Aja, sen är det träning vid halv 7, det e naajsss, längesen jag träna eftersom jag vart sjuk jue.. Så det ska bli härligt. Sen blir det väl data innan jag går & lägger mig.
Mer har jag inte & säga just nu iaf! Hörs ikväll förmodligen - annars hörs vi 2morrow.
PUuuusususss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0