Trött -

Godmorgon allihop!
Jag vaknade vid typ halv 10, och då så var det full rulle hemma, pga att mattias,hugo&albin sov över här igår. Så då pallrade jag mig upp ur sängen, och nu är jag ensam hemma, dom har dragit och kollat på brosornas match, och jag orkade inte följa med.. Fast jag har själv ingen aning vad jag ska göra idag, om jag inte hittar nån som vill göra nåt, tänkte jag iaf inta soffläge och sätta på lite newmoon xtra material.. Det är inte helt fel!
Sen är det samling klockan kvart över 5 i v.torp.. Match mot tumba - IGEN! Det känns som om vi möter dom hela tiden. Min kusin står i mål även denna gång - asså dom SKA inte få vinna den här gången.. så jag hoppas att vi tar dom!
Nu går spotify på högvarv också, de najs!
höres senare /tildaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0