Yeah weah yes

Tjaaaa. Sorry att jag inte skrev nåt mer igår, men först så tittade jag på blåsningen, och sen så tittade jag på en helt underbar film som heter "Music & Lyrics" som jag varmt rekommenderar! Den slutade vid 11 så då hade jag tyvärr inte tid, menmen.. nu skriver jag iaf ;D
Första dagen i skolan var hm.. tråkig. -.- Jag var helt sjukt trött och lite flummig på det.. gr8. Jaja, inga läxor än så länge förutom no prov på fredag.. man får väl hoppas på det bästa. Men det är inte långt kvar tills påsklovet så.. :)
Här är saker som händer i veckan! :
Förhoppningsvis kommer mitt skal till mobilen! *LYCKLIG*
Kanske bio i helgen med Alice!
 Bella kommer på lördag och sover här (trorjag)!
Förmodligen fika med Waynes med Becca på fredag!
Ska unna mig en riktigt härlig spakväll, antingen på onsdag eller i helgen!

Mer är det inte bestämt!
Vi höres nog senare eftersom jag kommer vara ensam hemma i typ 2 timmar sen Life is hard!

/maaaaaaaaaaaaaatildaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: sofiasnöfors

Matilda dom där V sakerna har JAG GJORT -.-

2010-03-13 @ 13:11:39
URL: http://sofiasnofors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0