Do you know what it feels like ?

Tjaaaaaaa....
Nu sitter jag här och chattar lite på facebook & msn.. ruligt värre. Idag efter skolan så åkte jag först hem & åt mellis, sen kom anna banana hit och vi kollade på "På spaning med Bridget Jones" Recension senare (amagad, 2 recensioner på beställning, inte bra..) Iaf, sen så ringde sofia o ba; "OMGOMGOGMOGMOOG MATILDA JAG MÅSTE PRATA MED DIG NUNUNUNUNU!!!!" Så jag & anna gick och mötte henne sen berättade hon saken, nu vill ni allt veta var det var vavavvavava.. men det får ni inte. HA.
Iaf, sen gick vi hem te mej och chillade gaaalet, sen åt vi och sen gick vi till konsum, och jag köpte muffinsformar te mami, och sen så gungade vi, och följde sen anna till bussen. Sen skjutsade jag sofia på cykeln hem te henne, och nu e jag här. *PUH* okej de va allt.
Iaf, imorgon så är det tisdag, och TEMA dag igen, sen vandringsdag på onsdag somsagt .. skitpissäckligttråkigt -.- Men life is hard. (....som sofia brukar säga...)
Men hejdå guyyyyyyyyyys, hare bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0