Drop it low girl,

Hejjs,,, Just nu sitter jag och tittar på avgörande matchen i spanska ligan. Barcelona - Valladolid. Barca leder just nu med 4-0, och messi gjorde precis mål när jag skrev dethär xd. Messi & Pedro är ju så överlägsna, det här är fotboll, allsvenskan släng er i väggen säger jag bara! Jaja
Idag var somsagt sofie här, vi snackade, gjorde pastasallad, och bakade kokostoppar - yummie.
Sen tittade vi på "The other sister" En av mina favoritfilmer, recension strax.
Men jag missade sista 5 minutrerna eftersom att GLEE började - HEHE.. lovin it!
Sen drog sofie, och jag tittade klart på GLEE, sen så åt vi tacos med familjen.
Nu ska jag kika vidare på matchen, imorn blir det AIK-Åtvidaberg! :DDDDDDDDDD
pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0