@ ellas place

Nu är jag hos ellupellu och vi har varit här sen 5 :) Vi har ätit oxfilé och potatissallad, och nu ligger jag här vid datan och är osocial som vanligt ;) ska ropa på ella snart så hon kan hålla mig lite sällsis, buhö..
Imorgon är det söndag, och jag har inget bestämt förutom att bosse,moa & tyra kommer till oss!!!!!!(!!!!!!) SHIT, typ hundra år sen, jag har ju sytt en klänning på slöjden till tyra också, så det ska bli kul och se om hon tycker om den :D, Mina små flickor de :) Sen på kvällen så tänkte jag kolla med bralan om hon kunde kanske träffas :) u never know! Men ni ska få se en riktigt jävla kul sak HAHAHHA, min gamla blogg från 83 typ HAHA, så sjukt skön xd Här har ni den : http://tiildizens.blogg.se/
GAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0