för jag behöver lite värme. japp de ska ja få

tjouuyyy. wazup?! Själv så har jag precis suttit och garvat åt talang i en timme eller två. Det programmet som jag var med i sändes idag, sååå , de va lite kul, flashbacks u know. Idag slutade vi vid halv 12, fett me najs, då åkte jag & girlsen och käka pizza vid kämpetorp. As gott, sen gick jag & sofie ner och hälsa på våran gamla favvolärare stefan (: underbart! Sen åkte vi hem till sofie, och snacka lite, sen åkte jag & sofia hem till mig och typ snacka, körde sing-star och va inne på datan, och busringde HAHA. Kuligt!
Nejnu har det tagit en halvtimme för det här inlägget - inte ok.
Bilder har jag, bilder kommer.
Sorry för att jag e osocial..
Kram/m,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0