I let you know it

Tjenixen.
Nu sitter jag & lyssnar på lita grymma låtar, de najsssss ! Idag åkte jag & min mor först till mias jobb på zandvoort, inredning & grejer, sen så åkte vi till sickla centrum och köpte avslutningsklänning te mej :D Den e jättefin! Ni får bild imorgon eftersom jag orkar inte sätta på mig den just nu x]
Menmen, sen så köpte vi lite käk, och sen hem & nu har jag fixat mig inför kvällen. Vi ska nämligen på middag hos christina,javen & ella ikväll :) mysigt värre!
Igår så hann jag inte skriva, var på grabbarnas vårbal! Så sjukt söta små 98or :) Alla hade typ långklänningar osv, sweet! Här nedan får ni en bild från balen som jag hade när jag var lika gammal, omg ;)

Ajjaaaa, hare bäst . puss
S.W.E.E.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0