I'm home!

Hey, jag har haft väldigt osociala inlägg nu den senaste tiden, och jag får verkligen skuldkänslor... jaja . Igår åkte jag somsagt till Barkarby med family, jag fick en sjal och en tröja. Bilder kmr ikväll! Sen så åkte vi hem, och då fixade jag mig, duschade & så, sen skjutsade mami&dadi mig till ellen, som hade fest/tjejmiddag! As kul hade vi! Sen sov jag där, och nu e jag hemma, pappa hämtade mig imorse :D Nu ska vi typ ta en promenad till konsum .. tråkigt, men skönt! Skriver förmodligen mer ikväll, jag ska vara lite social, måste få in några inlägg i twilighttilda också - mycket eclipse nu! Shit 51 dagar omg -

Hare bäst hörni,,,,,,, :)


Kommentarer
Postat av: nathalie o ebba

hej hej ! :)

vi har frågestund på bloggen :D fråga gärna en lr flera frågor - vi svarar på allt :D



länk till frågestunden : http://naattisch.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment



// ebba o nathalie :*

2010-05-09 @ 20:49:29
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0