inga kan vara coolare än mig & sofia

Tjue!

Nu sitter jag & sofia här i köket efter att ha legat på studsmattan i typ 4 timmar, och försökt att sola, men inte lyckats x] Jaja, life is hard som sofia brukar säga. Men nu har vi fått i oss lite mat också, och vi ska typ snart gå ut igen i think, vi snackar massa minnen osv.. hihi, mysigt.
Idag efter skolan så fick jag ryck och duscha, så jag tog en lång härlig dusch, och sen så tog jag det bara chili.
Och nu så vill sofia att vi ska gå till konsum - men orkar jag? - Ja ;)
Ska plugga NO sen också - läxförhör imorn.. roligt -.-
Pics later folks!

Hare bäst , pussssss

Kommentarer
Postat av: nathalie o ebba

hej hej :) följer du oss via bloglovin ? =)<3

2010-05-22 @ 11:29:57
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0