JÄVLA CEPE

Förlåt för min rubrik men hela mitt inlägg gick bort precis så jag får skriva om det, fjärilskartong.
Hey hotties.
Senaste inlägget blev lite hektiskt men bosse & tjejerna kom precis när jag höll på att skriva, och när de gäller dom, så måste man vara social eftersom vi inte träffas så ofta nuförtiden, vilket är synd , :/
Iaf, först så åt vi lunch, sen så åkte vi till herrängens gård där det var vårmarknad, men det ösregnade och var allmänt tråkigt så vi åkte därifrån rätt snabbt. På vägen hem så svängde vi förbi dancho och hyrde film. Mamma & papsen hyrde Bröllopsfotografen (tryck för att se trailer) och grabsen hyrde Scary Movie 3 (tryck för trailer) -.-
och jag hyrde..... ingen ;) Men jag satte mig uppe i mitt rum och tittade på A cinderella story (recension senare) en av mina absoluta favoritfilmer! Så de va najs.
Nu har jag fortfarande skuldkänslor på mig själv för att jag missade en halvtimme av GLEE ... omg, vettefan varför jag fastnade på TV1000 som körde Hannah Montana the movie menmen xd Den va bra :$
Nu ska ja nog lämna över datan till lulle ett tag.. snäll jag e.
Kramseu / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0