Längesen.

Hey på er. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Orkade inte skriva igår, då jag var sjukt trött efter 2 härliga dagar i Oxelösund. Vårat lag vann inte menmen ;). Kom hem vid typ 5 halv 6, då var anna & peter här, och lämnade fille som skulle sova här. På kvällen så köpte vi hem mat, sen tittade vi på den oscarsbelönade filmen AVATAR. Min filmrecension kommer efter det här inlägget!

Sen så var vi uppe och kollade på en halvlek barcelona-villa real. Sen så somnade jag rätt snabbt.
Idag så vaknade jag vid 10 i 10, då åt jag frukost, sen åkte jag, brosorna, mamma & fille till skhlm och handlade chinos till mina små bröder. Vi hittade ett par skit snygga till båda två. Stolt syrra!:D
Sen hem, och peter hämtade fille, och sen städade vi hamsterburen, och sen bytte vi om. Nu är vi ombytta och vid 5 ska vi vara borta till mormor&morfar, eftersom morfar fyller år. Hiihi, grattis på dej :)<3!
Sen ikväll så blir det GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Den börjar klockan 19. :D *HAPPYHAPPY*

Sen ska jag nog läsa lite ur newmoon ikväll innan jag slumrar.
Ha en bra dag! Puss/m

Här är lite bilder btw:

c00l

Innan träningen i torsdags.



Ja ni , mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0