Mupp

Tjenaaaaa, Sitter just nu i soffan med en handduk i håret och luktar kokosnöt, mys! Idag efter skolan gick jag hem, och tog det lungt, åt, och åkte sen på träningen. Inte alls många idag efter som typ alla spelade fotboll :/ . aja, sen så gick jag hem till sofia direkt för hon behövde berätta lite things, sen gick jag hem därifrån, kände mig duktig ;)))))),, iaf, sen kom jag hem och duschade och nu e jag HÄR.
Imorgon så slutar vi en timme tidigare än vanligt, men har ingen koll när, men det märker ja,, Sen blir det hem och göra tyska hemuppgift, och sen bara chilla gaaaaaaalet,
Sen blir det ju grönan på torsdag yääyyy ;D

Hare gr8 after eight.
/mmmmatilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0