No longer you and me


jag just nu,

Tjatjatjatja !

Nu sitter jag och chattar & fejsbookar lite.. De najs, Idag så slutade vi en timme tidigare, våran SO utgick pga att vi ska på rättegång på onsdag :) Yäy. Då åkte jag & alice till Farsta Centrum och shoppa lite, eller ja, shoppa och shoppa ;).. Vi gick runt där, och jag hittade ett par tights till min avslutningsklänning (som ni får se i nästa inlägg) och sen hittade alice nåt smått också! Sen åkte vi till liljeholmen för alice skulle köpa en skitgullig pyamas, som hon inte hittat i farsta :) As söt var den! Sen åkte vi hem, och när jag kom hem så åt jag och nu sitter jag här vi datan och ska snart gå upp & städa lite i rummet, roligt..........

Jag chattar nu med alice på typ alla ställen - haha vi har inge liv.

MSN

Facebook chatten

Facebook mailen



HAAHHA erkänn att vi e sköna ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0