Robert Pattinson e snygg... ☆

Helluueeeeee...
Sitter just nu och snackar i telefon med sofia, vilket jag gjort en timme nu :) Mohahahaha, aja, vi snackar bara massa skiiiiiiiiiiittt helt ärligt men jaja. ;) Idag efter skolan så drog jag hem till SOFIE! De va sköjigt, vi kollade på djungelboken :D och sofie spela nåt jävla mario spel, de e ju normalt... :D
Aja, sen så pluggade hon lite, medans jag pratade med sofia i tfn, skitungen har ju vart sjuk idag.. Men hon kommer imorn :D
Ikväll , eller typ nu, kanske jag ska kolla på film med mamsen :) i taket lyser stjärnorna som jag ÄLSKAR !!! Fick låna den av sofie idag :) soooooo.. de najs!
Nej nu blev det allt för flummigt här - inte ok..
nu ska jag kolla med mamsen och filmen :9
pusshey/m

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; okej, där var jag förra året! :D

torsgård ligger på gotland ja ;)

2010-05-26 @ 15:06:48
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0