Some people.

Hey darlings.

Hann inte skriva igår då det var fullt upp hela dagen/kvällen. Tjejorna sov ju här hos mig, och vi hade skitmysigt, var mest ute på studsmattan & körde s/k och snackade. Sen satt vi på altanen också, super mysigt. Vi åt även Tacos som vi fixade tillsammans. Jag mår som bäst när jag er med er tjejer.

Vi somnade vid halv 3 typ, och sen vaknade vid 10 ca. Sen låg vi i sängen ett tag, och nu är alice,anna & cissi ute och hoppar studsmatta och sofie är i duschen. Jag ska också ta en dusch sen, så jävla skönt på en lördagsmorgon! Idag vet jag inte vad som händer, om jag fortsätter vara med girlsen eller om jag ska göra nåt annat :) Har inget bestämt iallafall.

Nu längtar jag så sjukt jävla mycket tills den 3 Juni då jag, jacquie, mercedes, julia & kanske emma, ska köa till att få biljetter till Twilight Fan Event som ska fixas den 21 juni. Jag orkar inte skriva ut all min glädje men jag är så sjukt lycklig just nu. Obeskrivligt lycklig.

Nu kom sofie upp från duschen så jag ska börja röra mig neråt nu. :D
Puss&hej, ha en bra dag. BILDER KOMMER, JAG LOVAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0