Sömnpiller

Godmorgon mina sunshines ! Nu är det söndag, och sista dagen på långhelgen, det har varit sjukt skönt & behövligt med en långhelg från torsdag - söndag, Underbart! Igår sov jag ju hos dani, men det blev ingen data då. Först så skulle jag åka till hennes ridning, men sen när jag kom dit så hade den redan slutat, och jag hade vart ute och åkt i 1 timme typ.. suck, så dom hoppade bara på bussen som jag åkte på, sen åkte vi hem direkt. Vi köpte hem mat, thaimat, as gott, sen så var hilma & hennes pappa hos "oss" på kvällen, pelle spelade gitarr osv, mysigt.
Sen ställde vi klockan nästa morgon, jag tog en dusch, och sen så mötte vi upp frida vid hornstull och drog till grönan. Där var det SJUUUKT VARMT. Måste vart över 25 grader helt klart! Sommaren är här! Iaf för igår. Jag & Dani har ju guldkort, men inte frida, så vi fick vänta 2 timmar innan vi fick fridas åkkort... blääääää
Sen var det sjukt mycket folk där inne, minst 20 min kö till allt, inte så farligt ifs men ändå .. suck.
Sen spelade Eric Saade & Orup, eller de var dom som vi hörde iaf. Jag åkte därifrån vid 5, och då åkte jag till anna&peter i tyresö, och så hade vi släktmiddag, grillade oxfilé. Smaskens.
Sen åkte jag & ville med farmor och farfar hem till oss, jag och ville satte på Horton, och sen gick vi & la oss.
Imorse vaknade jag vid halv 11, gud, det var längesen jag sov så länge! Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen träffa sofie som äntligen e frisk efter 1 veckas sjukdom! Härligt!
Och jag måste nog duscha nu o.O

Vi höres & synes!
/mmmmmmmmatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0