Sweet Dreams.. :)


Gokväll my boys and ladies.

Sitter just nu i mamma & pappas säng och lyssnar på ESC i bakgrunden. Dä najs. Mormor & morfar har gått nu, och vi har fikat med en kaka som jag bakade idag på dan också. (det glömde jag & säga?:o) Aja, ska väl snart gå & lägga mig. Plugga ännu lite mer I think :( Har fan pluggat i 4 timmar.. B.L.Ä. Och nu tjatar mamma på mer - åh herregud jag kommer d ö

Och jag kommer dö imorn för kevin dampar på mig - och jag tror han e seriös ... hjälp :P
Jaja,,, life is hard like sofia use to say once upon a time..

Imorgon är det fredag.. så inihelvete skönt. Förmodligen blir det översovning med Sofie,Anna,Cissi & Alice. The fantastic 5. Mina små älsklingar helt enkelt! UNDERBART! Jag hoppas verkligen det blir av!
Jani, tiden börjar rinna ut känner jag..
Puss /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0