Varje gång e som den första gång vi sågs..

Hey! Nu har sofia precis gått, hon följde med hem efter orienteringen, men nu skulle hon och magie göra "en hemlig sak" så hon dissa mig. nä jag skoja;D Orienteringen var skittråkig. Seriöst! Jag & sofia hittade : 5 av 10 -.- vi e grymma. Aja, nu ska jag plocka ur diskmaskinen för att göra min mor lite happy, sen ska jag plugga också.. no läxförhör och sv läxförhör imorn, cp. Jaja, life is hard.
Imorgon så är det träning, näst sista! BUHÖ! Men jag ska försöka hålla igång ändå i sommar! Hej & Hå.
Men jag tänkte göra en liten veckosak här nedanför så ni får se vad som händer i veckan!
Vi hörs senare fölks! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0