16 och 17 November 2010

Häj Pelsklingar

Sorry att jag inte skrev igår, men det var rätt tight med tid ärligt talat. Läxhjälp efter skolan, sen var jag med Jacquie & Julia hela dagen, vi tog MASSOR med normala bilder, kollade i min skolkatalog och åt PASSTAAA! Mysigt med mina älsklings girlz! Sen var det träning, och som vanligt åker jag & lisa dit tidigare och kollar på hugo och lucas träning, och mobbar lite p12or och knäcker lite ryggar mihihi.
Kom väl hem t mia & leffe vid 20 i 10 ? Dom har precis kommit från NewYork dom jävlarna.. Så jag är inte liiite avunsjuk, iaf, dom hade köpt en underbart smarrig tavla på Taylor Lautner utan tröja.. den var helt okej snygg asså. Sen hem, duscha & gå och lägga sig.
Idag däremot så var det chillig dag i skolan, sen hem m sofia och lämna badkläder från gympan.. Sen iväg t stan och så satte vi oss på la rose och fikade, mysigt var ordet. Sen gick vi runt och sofia köpte lite söta saker.
Var hemma vid kvart i 8 kanske. Nu ska jag plugga lite mer!

OPPPS, glömde säga att älsklings Sofia fyllde år igår! Och finishen Alice fyller år idag! Så grattis till er båda.
!
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0