Boy u wanna come to my hotel?

Tjoooo breee
Äre chill elläh?
Sitter här i soffan nyduschad och f1 me frässch. Gårkvällen var skit mysig hos brallan, skräckfilm, god mat och en fet läskback överlever man nog på! Jag, Anna, cissi & sofie gick upp vid 9 tiden för att byta om och dra på match. Vi fick skjuts av sofies mamma, as snällt!

Matchen blev tyvärr vår första förlust. Så jag blev ju inte så nöjd, självförtroendet nere på 0. Menmen, det blir väl bättre! Vi kämpade på bra! Iaf, nu är jag hemma. Venne om det e nåt planerat.. Blir väl lugn dag annars.

Imorgon däremot ska jag och lisapisa till brännkyrka kyrka på konfa möte! HAHA japp, ni hör rätt. Vi ska faktist konfirmera oss i sommar. Sommarläger i bergslagen blir det! Ska bli skit kul faktist, ser framemot det! På söndag är det ju första advent också så det blir ju fett me mys!

Nu ska jag lyssna på musik och tänkte lägga in ett inlägg med tyngaste musiken för tillfället! Sweet!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0