Det står player skrivet i pannan

Tjatjatjatjutjutju!
SItter just nu intryckt mellan mina bröder i soffan och småkikar lite på fejsan. Kom hem för en halvtimme sen eller nåt. Först var jag hos mia & leffe men pallade inte vara där, så jag åkte till älvsjö station och mötte upp maggan&sofia så gick vi hem t maggan. Där typ fixade vi oss, och sen gick till samuel där eric,robinx2, dogge och eric var. Vi kollade på paranormal activity 2.. Lite små läskig sådär! Eller rätt mycket läskig. Skit läskig. Tyckte iaf jag,magie sofia och dogge HAHA. Iaf, sen kom hale, vi gick förbi steven osv.. Rätt chill, sen tog sofia & jag bussen hem.
Imorgon blir det upp tidigt och kolla på våran match mot tullinge. Oh damn säger jag bara, viktigviktig match! Klockan 9 börjar den iaf.. Segt men kul! Så jag går väl och lägger mig hyfsat I think!
Hare bra hörni ! Puss
(ettan, men jag såg 2;an, btw;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0