don't you, forget about me?

tjatjatjatja!
Hur mår ni ? Jotack, de bra!
Första dagen efter höstlovet var s 2 the eg. Redan en jävla massa läxor, och SO prov nästa vecka.. Sweeet. Så jag gick faktist till läxhjälpen och satte mig och gjorde alla dessa underbara svenska frågor, och sen åkte jag hem, satte mig och vänta på dani som "skulle" vara komma efter en halvtimme. En timme senare ringer hon och säger "Matilda jag är vid fru marias väg igen... Jag tror jag åkt för långt.." Wake up bruden -.- HAHHA. Så mamsen och jag åkte och hämtade henne. Jag hjälpte henne och plugga, sen käka vi, sen drog hon igen.
Nu börjar snart top model, så då ska jag och mamma vara bänkade vid tv:n! Ni ska få bilderna från yesterday också innan jag loggar ut! Såå ciaooooo peoples!
Och sen lite från mia & leffe!
Och en bild från idag på småpojkarna tim & kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0