En sång för alla dom..

För alla dom - Ison & Fille, Mogge & Petter


Förlåt så mycket att jag inte skrev igår, but a lot to do u know. Först hem, fixa mig och slå in presenter. Sen drog jag till Sofie, och mötte upp alla andra girls och sen fick vi skjuts till din årsta bowling. Sofie fick 360 på 3 rundor.. jag fick.. 180.. oh damn girl! Sen fick vi skjuts hem t sofie, där vi åt bakad potatis, ut ett tag och hyrde "Sex And The City 2" (Recension i nästa inlägg!) Sen sov vi där, mysig kväll med tjejorna.

Idag vid 5 ungefär så var det match mot Tullinge i liljeholmen, som vi vann med 6-1, men det var en tuff match.. och shit vad jobbigt det va efter att vi spelade 4 mot 5 i 4 min. Blev rätt nöjd med min insats, även fast 0;an hade kunde varit kul att hålla..

Sen hem och duschade och käkade thai med family & tom. Lisa kommer hit närsomhelst så ska hon slagga här, och det ska även tom, så det blir myspys på hög nivå. Imorgon har Hugo match, får väl se om jag följer med på den på morgonen, sen blir det iväg med tim & sofia t stan lr nåt så ska vi shoppppaa, b.la till våra små pappsor, eftersom det är FARS DAG imorgon. Skojjjjsigt!
Nejni , nu ska jag börja tänka på recensionen!

PUSS

men cooooola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0