Grattis Hugo och Lucas!

Hey på er!
Sorry att jag inte skrev igår, men somsagt.. Skola, SO prov som btw var as lätt, och det gick sjukt bra! Svarade på alla utom 2 frågor! Men jag hade ju pluggat en del också kan man ju säga! Iaf, direkt efter skolan så åkte jag Lisa och Sofia till liljeholmen och tog ett till hål i örat! Eller ja, jag tog ett till, och de tog två till. Jag tog ett bredvid mina 2 som jag har på höger örat. (jaaa, ni ska få bilder!)
Jag har verkligen blivit dålig på bilder, fast jag har en massa på lager! Sen så gick vi runt lite till, och jag köpte lite örhängen. Sen hem, och sofia och lisa var här ett tag på kvällen, sen kom även farmor & farfar hit, och så åt vi mysmiddag.
Idag fyller mina små bröder år, så dom fick massa presenter imorse, och sen ikväll kommer det massor med folk hit. Så då får p12orna lite mer presenter -.-

Hör av mig senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0