It's a little bit funny, the feeling inside..

Tjatjatja!
Var somsagt iväg imorse på grabbarnas slutspel.. De förlorade tyvärr med 6-4 men det var en riktigt kämpar match, och så mötte dom ju åkersberga också som är ett riktigt topplag. Nu har jag käkat lite spaghetti med familjen, och vi ska snart ut allihopa och kratta och fixa i trädgården.. Skönt ibland att komma ut, solen skiner ju!
Sen vid 4 ska vi vara hos mia & leffe, eftersom Leffe fyller år idag. Så det ska bli roligt att träffa min lilla släkt.
Kommer väl hem ikväll någon gång. Sen är det skola imorgon, är ju inte direkt taggad om man ska säga så, och det är ju inte det roligaste att jag har en as svår matteläxa som jag inte gjort *whoops* tills imorgon också..
Sofia måste väl komma förbi och hämta lite stuffs som hon glömt också..
Nu blir det ut i solskenet! Pusspuss

Höstbild som jag tog förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0