Ja vill ha körv ja ja ja vill ha körv

Hej!
Nu sitter jag och är vrålhungrig och väntar på att pappsen ska göra klart maten, sen ska jag duka! Efter skolan idag så stannade jag och lisa kvar på läxhjälpen, och där var även mina små bröder & jocke. Vi jobbade väl .. sådär mycket, men lite fick man gjort! Sen åkte vi bussen hem. Våran träning blev inställd idag pga att vi har match ute i Marieberg. Rätt skönt ändå, då kan man ju plugga lite xtra på SO provet på Franska Revolutionen som är imorgon. Är sjukt nervös men känner mig ändå säker. Har pluggat i en vecka nu, och jag vill verkligen få VG-MVG på det här provet, känns som om det behövs för betyget också *host* Så, jag ska snart sätta igång och plugga igen!
Imorgon är det äntligen FREDAG och då så kommer min farmor & farfar från hälsingland hit. Myspys, då blir det tacokväll!
Sen på lördag så fyller mina älskade brosor 12 år. P12or u know! Så då blir det firande!
Nu ska jag duka för papsi e klar :) 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0