Jag säger lätt det har redan skett

Godmorgon! Eller nåt...
Sitter nu och försöker sminka mig samtidigt som jag pratar med mamma, samtidigt som jag smsar med alice och samtidigt som jag måste fokusera på bloggningen och tänka efter vart jag lagt mina nycklar. Mer planerad tjej finns inte!
Iaf, var på matchen imorse - vi förlorade tyvärr med 3-2 mot Tullinge (laget vi mötte i finalen) Dom blev skitglada, men däremot inte vi.. Oturshelg kan man säga.
För att pigga upp mig lite ska jag till sofie och baka pepparkakor och sen vidare till kyrkan, sen åka till liljeholmen och köpa blusen som jag la in igår (bläddra ner 4 inlägg) Sen ska jag nog träffa maggan & sofia! Awesome dudes.
Hörs senare. Pussen på tussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0