Jag tog en kula för dig..

Tjatjatja!
Längesen jag skrev - igeeen.. Men bättre sent än aldrig!
Inatt sov Sofia här, och igårkväll så tittade hon på min träning, sen åkte vi hem, åt, och sen satte vi oss och kollade på "Allt för min syster" Den var underbar, och jag grät t.om i slutscenen :( Den rekommenderas verkligen!
Sen gick vi ner och käkade Nesquick (stavning?) Och gick och la oss, as skönt, och somnade vid 2 tiden ungefär.
Jag vaknade vid halv 10 och låg och väntade på att kvinnan skulle vakna, vid 11 var jag tvungen att ta i med hårdhandskarna och satte på musik och la mobilen vid hennes öra. MOHAHA
Nu ska jag käka en billys, och sen iväg och möta upp lukas & ellen vid konserthuset och sen ska vi gå och fika! Mysssiiiigt, Och dani den jäveln är på mallis.... cepe :(
Nejnu har jag bråttom!
Ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Angelika

Jag var också på stan idag!! Synd att vi inte såg varandra... =D <3 saknar diiiggg

2010-11-05 @ 19:45:19
URL: http://ankipankih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0