Stuck in the middle

Gokväll mina unga vänner!

Just nu har jag precis kollat på Bounce programmet på 2;an. Var ju på själva konserten i fjol men det var kul att se lite flashbacks, dom är ju så sjuuukt duktiga! Iaf, Idag så tillbringade jag somsagt min dag i Järfälla/Jakobsberg. Deras P98SVÅR lag gick vidare, vilket var super roligt, så det blir iväg imorgon igen och kolla semin! Lätt laget åkte ut efter en tapper match mot Bele, man får inte deppa för mycket! Kul var det iaf, och vi var hemma vid 10 tiden som jag trodde. Trött, och sugen på en lång och härlig dusch!

Somsagt så bär det iväg imorgon på morgonen, men sen på dagen ska jag träffa lisapisa som kommit hem från Åre då, inte träffat henne på hela lovet så det ska bli underbart! Sen på kvällen ska vi till mia & leffe, om det inte blir final i tuneringen såklart! Då sitter jag, william(toms broder) och felicia(en annan killes syrra) på första parkett!

Tog en hel del bilder från idag också så dom kommer här nedanför! Ha en bra kväll.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0