Yeah I will go through all this pain

Tjenare! 
Sorry att jag inte skrivit så mycket på sista tiden, men jag har tappat bort min överladdningssladd på datan. Så där försvann mitt musiköverladdande & bildöverladdande.. Hemskt, I know. Tur att min ven lisa kan ladda ner :) Mohaha!
Men livet rolls on.. Idag så gick jag på läxhjälp, sen hem och käka & bytte om och sen drog jag på träning. Rätt lugn träning vid skillnad från monsterfysträningen som vi hade i tisdags. Förihelvete vad hemskt det var. Mer träningsverk får ni leta efter. Sen en gal1 mysig middag med Mia & Leffe och familjen. Nu har jag duschat med min nya duschcreme som jag fick av sofia i försenad födelsedagspresent (VÄLDIGT försenad) Den luktar unnderrbaart!
Iaf, nu lyssnar jag på grym musik så stör mig ikke!!!

Nu ska jag sova ! Pusshey!
Bara för att aik är mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0