1/1-2011

Nytt år - Nya tag. Det är som att starta om och börja från början igen. Börja från 0.
Gott nytt år på er alla! Hoppas ni hade en underbar kväll igår :) Det hade iaf jag.
Först så kom gästerna och då åkte vi somsagt pulka, haha lol säger jag bara. Det var faktist riktigt mysigt.
Sen gick vi hem, och lite senare åt vi förrätt som var en Avokado kräm och pilgrimsmusslor osv..
Sen så chillade vi ett tag, och sen åt vi middag som var Oxfilé med potatis och såser, sjukt gott!
Då var klockan ungefär 21, då drog jag till sofia. Maja och Sofia mötte mig, sen var vi hemma hos sofia och de åt efterrätt och jag fick hälsa på hennes aa, inte släkt men nånting vare iaf :)
Vi halv 12 skulle jag ta bussen hem, men såklart hade jag kollat bussen åt fel håll + att jag glömde busskortet hemma. Så jag gick hem, och det spösnöade ute så jag såg ut som jordens snögubbe när jag kom fram. Då sköt pappa & leffe mördarlådan och det var sjukt fint. Fyrverkier vart man än tittade!
Efter det gick jag in och åt efterrätt som de andra redan ätit, och sen drog jag till sofia igen. Gick såklart, bussarna hade ju slutat gått (y). Där så kollade vi på bilder på sofia och hennes familj när de va bortresta i somras osv.. Mysigt. Maja & Sofia gjorde några snöänglar ute i snön också, i tights. Smartagirls_96 :)
Vid typ 2 så följde maja,sofia,sofias brosa erik, och sofias halvkusin andreas mig hem. Gulligt av dom. :)
Jag filmade faktist inte fyrverkerierna igår, men Ella var årets paparazzi, så alla bilder kommer ikväll - hon ska hem och ladda upp dom på fejsan nu typ! Så var beredda på bildbomb!
Idag ska jag typ sova hos sofia, och jag skulle träffat lisa men.. Det blev lite missförstånd tydligen.
Vi hörs väl sen! Ha en riktig mysdag idag - sätt på en film (Kan tipsa om Knight & Day som jag såg imorse - GRYMT bra!) och ta det bara lungt.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0