Eh tja?

Ey yo,
Just nu så sitter jag i min säng, och typ väntar på att sofia ska visa livstecken.. -.- Vi somnade båda två typ 10 över 4.. Men jag vaknade 10 över 5 och då hade sofia puttat ut mig på kanten.. hyggligt! Så då satte jag mig vid datan istället, äh, cheyen behöver vila ett tag! Skola idag dåra - Vi hade ifs bara 2 lektioner, sen hade vi 2timmars Värdegrundsskit.. Sjuukt tråkigt.. Efteråt gick jag och sofia t mig och snackade först ett tag med jocke,och sen käka vi lite, och sen somsagt så somnade vi.
Ingen träning idag :(, men imorn är det tagg! Det är så skönt att träna bort allting som har med skolan och göra - man kan liksom tänka på helt andra saker.. Jag är som fri.. när jag har på mig hjälmen och träffar brudarna i laget. Härlig känsla.
Pappa ringer väl snart och ber mig fixa lite mat åt grabbarna som är iväg på träning, och sen blir det nog att jag & sofia sätter på morgonsoffan och garvar sönder lite..
Imorgon så ska iaf SkolDM laget iväg och spela 3 matcher - tagga brudar! I Tungelstahallen är det iaf, så vi får dra från skolan kvart i 12, åh va synd! Det kommer nog gå skit bra, vi har fixat ihop ett awesome lag!

Nu ska jag hoppa på Sofia :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0