Ha-ha?

Hey sweethearts!
Nu sitter jag och väntar på att fadern ska komma hem så vi kan äta nån gång..
Idag började skolan (!) jag har ju inte längtat men det är rätt okej ändå! Halvdag idag, bara en föreläsning på en timme typ.. skönt, Då drog jag med boysen (brosorna,jocke,alex,tom,tobias,martin,niclas) till Fruängen och så köpte jag en smakis och de åt lite godis, men som jag kanske inte sagt, så har jag godisförbud och är FETT STOLT över mig själv. Sen hoppa dom av vid långsjötorg och busade lite medans jag åkte hem och gjorde mat till inte alla, men 8 pers. Snabbmakaroner hello säger jag bara!  Sen drog jag iväg på SkolDM träning klockan 3. Awesome lag dom fått ihop, så det kommer nog gå skit bra. Första matchen på torsdag mot tungelsta.. Usch, hatar dom j*vlarna!
Snart ska jag iväg på träning igen i Bandhagen, och sen hem och sätta mig direkt och kolla klart på de sista minutrarna av derbyt AIK-DIF som är ikväll. 19.00, don't forget!

Nu ska jag upp och slå jocke tänkte jag. :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0