Lilla lady

Tja!
Grabsen gick till final - men förlorade mot Salem med 4-2 där tyvärr.. Men de gjorde en grym tunering! Så jag & mams gick upp tidigt och kollade på semin igår.. Asså jag menar VÄLDIGT tidigt.. 20 över 5 så gick alarmet.. sweet! Men det kändes värt det när dom kom så långt! Efter alla semifinaler och finaler så åkte vi hem. Sen drog hela familjen till Mia & Leffe och åt skaldjur. Sjukt gott, och sen så var vi väl hemma vid halv 1..
Imorse var det upp vid 8 igen, för att grabsen skulle spela serie match i nacka. De blev 2-2 men älvsjö spelade såå mycket bättre. Irriterad jag blir. Nu har vi varit hemma, skjutsat grabsen till alex, och varit och handlat och nu ska jag iväg till Sofia och ha mys och kolla film. Sen ska jag hem och äta gott!
Skolan börjar på tisdag redan.. Det har gått förjävla fort.. Men två halvdagar är ju ändå rätt soft!
Hare bra hörni!

Här är en bild på grabbarna också :
/sorry för dålig kvalité.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0