Storvreta

Då var man hemma från Uppsala då! Hela laget åkte ju i tisdags, men tyvärr åkte vi ut på onsdagen i åttondelsfinalen pga fel domarslut. Fösning är inte tillåtet alla domare - bara så ni vet liksom!
Tråkigt, men vi hade 3 sjukt mysiga dagar tillsammans. Vickan har tagit ca 1000 bilder, men har inte lagt in dom riktigt än, men ni får massa bilder sen! Alla åkte efter 96 finalen som Tullinge vann.. Som ni kanske kommer ihåg så var det dom vi mötte i Mitt i Cupen finalen, men som vi slog tillslut, via straffar! Och nu vann dom storvreta, så de är taggade för revansch kan man ju säga.. Men iaf, så stannade jag kvar i uppsala eftersom bröderna mina skulle spela de 3 nästa dagarna.. Båda deras lag gick till B-slutspelet. Men svår laget var grymt mycket bättre än de andra, men bollen ville aldrig gå in i mål. En HEL DEL utvisningar blev det också - och matcherna blev därför sönderblåsna och tråkiga.. Men de spelade sjukt bra! De är inte klara än, men jag och mamsen bodde bara en natt på ett vandrarhem men nu är vi hemma och får höra klara resultatet istället. Tråkigt, men jaja. Vi får se om vi åker dit imorgon, beror på hur långt de kommer!
Nu har jag duschat och ska sätta på mig nåt fint sen ska jag och mamsi äta mysmiddag. Niiiice!
Hare bra. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0