WhiteRoses


Tjenare.
Nu så sitter jag i soffan och chillar med brorsan. Har precis duschat efter 2 matcher i Tungelsta på SkolDM. Vi vann första matchen mot Högalid med 7-3, och sen förlorade vi i Sudden mot Tungelsta.. Surt.. Då åkte vi ut. Det va de det.. Alla tjejer åkte på träning direkt efteråt - förutom jag. Jag kände att min kropp inte pallade det, sjukt ont i huvudet osv. Så mams hämtade mig vid Älvsjö och sen duschade jag direkt när jag kom hem, och nu har jag smörjt in mig i gotteligott, och ska snart käka kycklingwok!
Imorgon så sover Sofia här, så då blire chill med henne. Sen ska vi upp tidigt och kolla på grabbarnas match på lördagmorgon.
Men nu är maten klar - Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0